Butik Dušní 3 se stal partnerem uvedení druhé řady úspěšného seriálu House of DVF.

Hollywoodská televize E! začne od 18. září vysílat již druhou řadu úspěšného seriálu House of DVF o světoznámé módní návrhářce Diane von Furstenberg, která se proslavila svým ikonickým modelem zavinovacích šatů a která prostřednictvím seriálu hledá novou ambasadorku své značky.
Návrhářka Diane von Furstenberg, která patří mezi nejmocnější ženy módního světa, a její módní značka DVF jsou dlouhá léta symbolem nezávislosti, ženské síly a sebejistoty.  Je prezidentkou Rady módních návrhářů z Ameriky (CFDA – Council of Fashion Designers of America). Diane nyní v roli mentorky dává možnost 7 kandidátkám, z nové generace tvrdě pracujících mladých žen, se posunout v jejich kariérách o stupeň dál.

Partnerem premiéry druhé řady seriálu House of DVF se v České republice stal pražský multibrandový butik DUŠNÍ 3, do jehož nabídky patří i kolekce Diane von Furstenberg.

Jen ty nejinteligentnější a nejtalentovanější mladé dámy z celého světa se mohou ucházet o vysoce prestižní pozici celosvětové tváře módního domu DVF.  Sama Diane vybrala z velkého množství zájemců sedm mladých žen, které mají příležitost ji oslnit, nahlédnout do jejího impéria a pracovat po dobu několika týdnů po boku jejího týmu v módním domě DVF přímo na Manhattanu. Budou mít šanci se spolupodílet na organizaci předávání DVF Awards, na přípravách tiskové konference nebo módní přehlídky, na které se představí nová kolekce  DVF Jaro 2016 během Týdne módy.  Od kandidátek se očekává, že své povinnosti budou plnit perfektně, přestože vše nepůjde podle plánu.

V první řadě se stala vítězkou sebevědomá módní stylistka ze San Franciska, Brittany Hampton, která se s vámi nyní podělí o své výzvy, triumfy a zkušenosti během svého působení u DVF. Jaké to je mít za mentorku špičkovou módní návrhářku a jak se spolupracuje s jejím týmem? Jedním z jejích úkolů bude pomoc při vybírání nových kandidátek, které spolu budou spolupracovat a soupeřit v druhé řadě.

“Díky televiznímu projektu House of DVF jsem schopná otevřít dveře do mého módního domu a ukázat mladým ženám ty nekonečné možnosti, které může móda nabídnout.“ – Diane von Furstenberg

V sázce je hodně: změny nálad, napětí, přátelství, ale také odhalení vzájemného soupeření a nepřátelství mezi některými dámami. Jessica Joffe (Style Editor DVF ) a Stefani Greenfield (Creative Brand Director DVF) jsou průvodkyněmi uchazeček během jejich těžkých dnů a nocí. Přesto je to sama Diane, která mezi soutěžícími dívkami vybere tu správnou DVF dívku, která bude cestovat po světě, aby reprezentovala vše, co značka DVF znamená. Diane věří, že každá z nich má to, co by správná žena měla mít, a chce jim poskytnout nástroje, které jim pomohou být samy sebou.