Společnost Bulgari oslavuje celosvětové partnerství s organizací Save the Children novou kampaní #RaiseYourHand.

Mezi známými osobnostmi, které se do kampaně zapojily, jsou například Olivia Palermo, Meg Ryan, Naomi Watts, Luke Evans nebo Chiara Ferragni.

Fabrizio Ferri, umělecký ředitel videa k projektu, vysvětluje význam sloganu #RaiseYourHand: „ Zvedáme ruku na důkaz naší přítomnosti, zájmu, pozornosti a účasti. Tímto gestem chceme dát najevo, že se neschováváme, nemáme strach a věříme, že máme odpověď. Zvednutá ruka s prstenem nebo náramkem symbolizuje naši podporu značce Bulgari a jejímu úsilí, které vynakládá na cestě získat co nejvíc prostředků pro organizaci Save the Children. Měl jsem možnost na vlastní oči vidět pozitivní důsledky pomoci na životy tisíců dětí z celého světa, a to je důvod, proč jsem se rozhodl věnovat svou práci a zvednout svou ruku.“

Kolekce šperků Save the Children se tento rok rozšířila o stříbrný náramek s černou keramikou. Náramek je stejně jako prsten a náhrdelník inspirovaný ikonickou kolekcí B.zero1 a nese rozpoznatelné logo organizace Save the Children. Cena náramku je 480 eur (510 dolarů), z čehož 75 eur (100 dolarů) z každého prodeje je věnováno organizaci Save the Children.

Šperky z kolekce Save the Children jsou dostupné v pražském butiku Bulgari za cenu 12 900 Kč.BR857428_001_ful C