Pařížská street, čtvrtletník o luxusním zboží, Praze a životním stylu, vychází od června 2015 také čínsky. Vedle češtiny, angličtiny a ruštiny se čínština stává čtvrtým jazykem Pařížské.

Praha, 7. května 2015 – Magazín o luxusním zboží, módě a životním stylu Pařížská street bude od léta vycházet ve dvou provedeních: jedno bude v češtině, angličtině a nově také v čínštině, druhé jako doposud v jazyce českém, anglickém a ruském. Letní Pařížská street vyjde v pátek 12. června 2015.

V uplynulém roce přijelo z Číny do Česka 211 000 turistů, což je o 21,6 % více než v roce 2013*). Lze se očekávat, že tento počet letos opět vzroste, mimo jiné díky první přímé lince z Číny do Prahy, která na trase Peking-Praha začne podle očekávání létat od října. Číňané patří mezi zahraniční turisty, kteří v České republice utrácejí nejvíce. Průměrná hodnota jejich nákupu dosáhla v roce 2014 téměř 17 918 Kč**). Tato částka patří mezi zahraničními turisty k nejvyšším a oproti roku 2013 vzrostla téměř o 2000 Kč. Číňané si kupují v Praze hlavně módu, hodinky či bytové doplňky.

Pařížská street je zasvěcený a aktuální průvodce světem luxusu a světové módy, praktický nákupní rádce a společník pro české i zahraniční obyvatele a návštěvníky Prahy, kteří chtějí žít a prožívat každý okamžik na  úrovni. Kromě prémiového zboží a značek se věnuje i společenským a kulturním událostem, tipům na návštěvu inspirativních míst, zajímavým osobnostem, designu a architektuře. Na své si přijdou i ti, kteří hledají kulinářské zážitky nebo moderní technologie. Časopis lze číst v tištěné podobě a také elektronicky na stránkách www.floowie.com, www.publero.com a www.issuu.com. Časopis je k dostání v prodejnách na Pařížské ulici, v hotelích, restauracích, na Letišti Václava Havla Praha v golfových klubech a dalších místech. Aktuálním doplňkem časopisu je také web www.parizskastreet.cz.

Časopis Pařížská street vydává Mediaforce, s.r.o.,člen skupiny ASTRON group, jednoho z největších poskytovatelů polygrafických služeb v ­České republice. Mediaforce se specializuje se na B2B a B2C magazíny, časopisy o luxusním zboží a životním stylu (Watch It!, Pařížská street) a již patnáct let vydává motoristické tituly (MOTOHOUSE, MOTOHOUSE katalog motorek, Scooter Style). Díky kvalitnímu a zkušenému redakčnímu týmu, vlastnímu výrobnímu zázemí a­ finanční stabilitě skupiny je Mediaforce důvěryhodným a ­perspektivním obchodním partnerem.

Kontakt: Petr Bílek, vedoucí redakcí, petr.bilek@mediaforce.cz, tel.: +420 603 570 458